Ugurbocegi korkmayın kafanıza takmayın tadını cıkarın bende ilk hamileliğimde 30 kilo aldım hayatımda hiç görmediğim kiloları gördüm ama pişman olmadım doğumdan sonra emzirirkende yedim kısmadım hiç sık ve düzenli beslendim süt olsun diye sukur hıc kalmadı sımdı ıkıncıye hamıleyım bunda tam tersı oldu ıstah gıttı hıc canım yemek ıstemıyo 🤭 keske gene ıstahlı olsam yesem dıyorum o yuzden uzulmeyın bı sekılde gıder kılonuz