Berraeray1 canim benim. Korkma allahin izniyle hicbirsey olmaz nasibinde varsa simsiki tutunur. Sana yoksa naparsan yap .olmaz bu hamileligimden once yine tup bebekle ikizlere hamileydim malesef onlari 1 bucuk aylikken kaybettim. Simdi bunda surekli kanama yasamama ragmen cok sukur benimle.🥰