Berraeray1 canım ben ikiz gebelikte yaklaşık 14. Haftaya kadar kanama yaşadım hemde baya yoğun ve pıhtılıydı . Kesenin etrafında yada bebek etrafında hiç kanama alanı yoktu muhtemelen benimki enfeksiyondan kaynaklıydi. Senin ki bebek büyümeye devam edip yer açmaya çalıştığı için ve enfeksiyon kaynaklı olabilir doktorla görüş bence ultrasondan baktir bolbol dinlen