Balbebek012 Masallah tabiki tek dilegimiz saglikli olmalari. Ama yinede Annelik iste herseyi dusunuyor herseyi takiyoruz. Birde dogum aninda yasadiklarimizda oyle etkiliyor ki pskoloji olarak , Ani kaliyor. Umarim hepimiz guzel anilar birakiriz guzel hatirlariz dogum anlarimizi.