1Gencmomss merhaba canım iki normal doğum yapmış biri olarak hemde pramature ama iri bebekler ve 2 yıl arayla şuan nasipse üçüncü bebeğim herkesin kendince bir inandığı var ilk doğumlara göre diğerleri zor oluyor diye öyle birşey bence yok ve kızımda kesi ile doğum yaptım oğlumda ise kesisiz ve çok rahat bir şekilde oldu korkulacak endişe edecek hiç birşey yok ama eğer bu şekilde şimdiden kendini kasıp buna asırlarsan doğum anın tabiki zor geçer birseyde sürekli kendini şartlarsan o öyle devam eder kızım 34 haftada 3,5 kilo oğlum 33 de 3 kilo doğdu ve çok rahattım 🙂