Mel53 Zeliha66 yaa vallahi çok üzüldümm:(( Allahım sabır versin inşallah. Kızınızı da umarım tan vaktinde sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız. Size dilerim bütün çektiklerinizi unutturur:(
Mel53 Mrveglsn amniyosentez zaten istemiyorum. Ama doktorlarında tamam sağlıklı demesini istiyorum. Yani bi şekilde içim rahat etsin istiyorum. Böyle cidden çok üzülüyorum
DiDem123 Mel53 canım görümcemde aminyosentez yaptırdı iki gün sonra bebeğini kaybetti kalbi durdu. Bende tavsiye etmem. Hatta oda üsküdarda cuma pazarının içinde oturuyor. Daha yeni bir ay falan oldu 😞
Mrveglsn Mel53 moralini bozan doktordan uzak dur. Bende herşeyi yaptırmaya çalışam doktorlardan bıkkınlık geldi. Tahammül edemiyorum böyle şeyler dıyduğm zaman
Asilinannesi Mel53 öyleler canım İnan hiçbir doktora güvenim kalmadı beni de o kadar çok üzüp psikilojimi bozdular ki emin ol bebeğin sağlıklıdır içini ferah tut❤️🙏🏻
Mel53 Asilinannesi inşallah yaa dilerimm.. her bebekte ya down ya zeka geriliği ya kalbinde bişe ya damarında bişe, ama illaki bişe buluyorlar! Cidden aslında bu şeylerin hiç birini yaptırmamak gerekiyor da, insan dayanamıyo işte
Neslihan1 Mel53 ilk gebeligimde ikili tarama testinde 6.5 mm cikti ense kalinligi bilincszlik ve cahillikle yaptirdim amiyosentez arey test istediler bn o zmn imkanlardan dolayi onu yaptiramdm. Daha sonra 15 gun mu 1 ay sonrami sonuc geldi kalp rahatsizligi cikti kalp odaciklari arasindaki duvar da kapanmayacak kdr buyuk bir delik cikti tabi aldirmayi hc dusunmedm dogdu ama dogumda 9 dakika kalbi durarak dogdu 3 ay hastanede solunum cihahazina bagli yasadi ve kaybettik. Bn sizi uzmek istemiyrm sakin yanlis anlamayim sadece amiyosentez yaptran biri olarak bizimki boyle sonuclandi diye anlatmk isdm rabbim hc kimseye yasatmasn insallah en kisa surede duzelir ve saglikla kucagina alirsin🙏💕
Mel53 Neslihan1 😔😔 çok üzüldüm başınız sağolsun :( peki detaylı test vs falan bunların hiç birinde kalbinde bi sıkıntı olduğu belli olmadı mı? Yoksa siz mi yaptırmadınız :(
Yagmur1991 Neslihan1 yazmayın böyle şeyler lütfen ben olsam kendime dert ederdim benim cocugumdada olurmu die zaten hamilelik yeterince hassaslastirdi bizi.sizin adınızda çok üzüldüm bundan sonraki çocuğunuzu rabbim size bagislasin.
Mel53 DiDem123 :((( bencede kötü bişe, ama neden bu kadar bu doktorlar buna takıntılı ben anlamıyorum:( neyse şu fetal ekoyu da bi çektireyim içim rahat etsin daha da kurcalamıycam :(
Ysn Mel53 550 lira canım çoğu perinstologlarsan daha uygun ama gözün kapalı guvenebilirsin ben 3 kere gittim
Neslihan1 Mel53 zaten ikili taramadan snra detayli cekiliyo ya bn ilk cinsiyt ogrenmeden ense kalınlığını ogrendgim icin daha snra amiyosntez falan sonucunda ogrendk kalp problemini daha sonra ayrintilida flnda belli oldu zatn cnm bebek buyudukce
Mel53 Neslihan1 en önemli kısım işte bu, ayrıntılıda da bir problem olduğu aynı şekilde gözükmüş müydü? Biliyorum senin için çok hassas bi konu ama benim için bu çok önemli :((
Neslihan1 Mel53 tabiki o zamanda gorundu onemli degil nasi bi donemden gectigini bildgim icin yardimci olabiliyosam ne mutlu bana. Amiyosentez de doktor bana organ mi fiziksel mi zihilsel mi oldugunu anlamamiz icin sart demisti o yuzden yaptrdim ve kalp cikti bizde. Tabi dogum sirasinda kalbi durdugu icin beyne oksijen gitmedi ve beynede hasar verdi bnm kizim hc aglamdi mesela hic el ayak kol kıpırdamadı...
Mel53 Ysn inşallahh veririm tabiki.. nolur bana dua edin iyi çıksın:( kimin duasının kabul olacağı belli olmaz, nolur sağlıklı olsun, saplıklı doğsun ve sağlıklı da yaşasın:(
Ysn Mel53 dua edeceğim cnm Rabbim evlatlarımızı bize bagislasin Rabbim evlat acısı yaşatmasın çok zor yaşadım ben Rabbim ne sana ne bana 2.defa ne da başka birine yaşatmasin