Ysn yaa bunları duymaya o kadar ihtiyacım var ki, fetal ekoyu çektirmedim. Detaylıyı bi özel hastanede yaptırmıştım. Şimdi haftaya zeynep kamilde yaptıracağım. Ordan randevu aldım. Bi ordada baksınlar, fetal eko istediğimi söyleyeceğim, yönlendirsinler beni.
Yani amniyosentez de down mu değil mi ona bakıyorlar, kalbinde damarlarında bişe var mı ona.. ben zaten bunlara baktırdım ama hala neden tam diyemeyiz diyo bu doktorlar ben anlamıyrum yaa :(((