Iremdgn Kizlar 2-3 hafta önce bunu yaptığımda yapabiliyordum sabah bu instagramda dolasan videoyu annem atti dene bakalim diye simdi denedim ama yapamiyorum 🥺 bu testin doğruluk payi ne yapan var miii yapamayinca doguran yada hala 2 3 hafta bekleyen ??
Humeyraa12 Iremdgn bende 38+0 yapabiliyorum bu hareketi yorumlarda okumuştum doğruluk payı yüksek yapamayanlar en fazla 1 hafta içinde doğuruyormuş çoğu kişi deneyimini yazmıştı çünkü bu hareketi yapamamak göbeğin indiğini gösterir göbeğin inmeside doğumun habercisidir benim az kaldı ama hala çok yukarda kızım 😂🌸
Merveincim Iremdgn bende o videoyu gördüm bugün :) Cidden doğru ben onu videoyu görmeden önce kendi kendime atmaya çalışırken denedim bacak bacak üstüne atamadım 2 gğn sonrada doğum yapmıştım 😂
Sera4 Iremdgn ahahaha videoyu görür görmez hamişler olarak denememiz 😅 34+6 yım neyseki yapabiliyorum 😂
FDM220 Iremdgn rahat bir şekilde atıyorsan eğer kanala girmemiş zorlanıyorsan veya hiç aramıyorsan kanalda ve doğum yakın demek 😊hayırlısıyla kucağınıza alın. Ben yaptım öyle ki zaten ebem söylemişti 🌸
Esmanur43 Humeyraa12 göbeğim genetiksel olarak hep aşağıda sanırım bende yapamıyorum da benimki hiç yukarı çıkmadı ki 😂
Merveincim Elis-im Canım yere otur omuzunu duvara yasla bacaklarını uzat ve bacak bacak üstüne atmayı dene atamazsan doğum yakındır :) evde teksem istersen oturduğun yerdende deneyebilirsin yerden kalkamazsan
Esmanur43 Iremdgn zorlayınca kalkıyor valla benim sen benden önce çıkarırsın o zaman hadi hayırlısı bakalım sağlıkla alalım kucağımıza 🥹🥰😍