En yakınlarımda defalarca gördüm bu hastalığı, lütfen vakit kaybetmeden tüm tetkiklerini yaptır,lütfen.
Muhtemelen kolonoskopi yapılacak sana, anesteziyi kabul etmelisin.
Ben kürtaj olma derim, testler yapılsın, kesin birşey yok sonuçta ortada, kanser teşhisi konulmamış henüz sadece şüphe var. Başka bir sebepten de kan kaybediyor olabilirsin,bir sürü sebep var.
Anesteziyi kabul et testlerini yaptır, duygusal düşünme lütfen çünkü şu an bunun gerçekten sırası değil, öncelikle kendini düşünmen gereken bir konu.
Zaten bebeğine birşey olacak değil, belki işlemden sonra o da sende gayet iyi olucaksınız bu daha yüksek bir ihtimal, ama lütfen şu an duygusal düşünme, kanser ciddi bir rahatsızlık, ayrıca yıllarca kanser hastası yakınlarıma baktım, bunlardan birisi annemdi, bitkisel ot çöp hacı hoca tarzı şeylere lütfen inanma, öyle olsa bugün herkes onların kapısında olurdu, doktor kapısında değil.
Lütfen tıp/bilim sana öneriyorsa doğrusu ne ise onu yap, şu an öncelik bebeğin değil senin sağlığın. Sen sağlıklı ol ki nice sağlıklı bebekler dünyaya getirebilesin.