Normal doğum bile yapanlar var bu hastalıkta olan. Ayrıca hep bu hastalıkta olsacak değilsiniz ki iyileşirsiniz. Bebek size hiç verir moral verir onun için sağlıklı olmak için iyileşirsiniz İnan’ın buna yazarken bile iyileşeceğinizi hissediyorum. İnanıyorum. Az cesaret ile bunun üstesinden gelebilirsiniz. İnşallah şifanızı en en en kıza zamanda bulursunuz. Üzmeyin kendinizi güçlü olun hem sağlıklı bir anne hem güçlü bir kadın olun. hedefiniz olsun. Çocuğunuzu kucağınıza alacağınız günler yakın olsun 🙏🏻