NaZende1600 açılmaya bakma doğum anı yaklaştığında oluyor, çatıya bakma da doğumdan bi kaç hafta önce normal doğum yapmaya müsait olup olmadığını anlamak için doktor bakıyor eliyle ölçüyor galiba, bundan dolayı bazı kişilerde kanama, sancı oluyor veya doğumu tetikleyebiliyor, yani ben de çatı muayenesi olmak istemiyorum doğal sancı geldiğinde açılmaya bakılsa yeter, zaten olası bir durumda her an sezaryene dönebilir 🤷🏻♀️