Benimde 37. Haftamda yapıldı normalde acı eşiğim düşültür dayanamam sanıyordum ama sadece derin nefes aldım bir acı duymadım kasmamaya çalıştım ve hep izin veriyorum dedim 😂 eldivende de kan yoktu ama sonrasında saatlerce tuvaletiimi yapamadım o nasıl bir yanma acı ağrıydı hatırlamak istemiyorum ılık suya oturdum saatlerce o rahatlattı beni. Sadece tuvaletimi yaptıktan sonra damla damla kan gördüm bsey olmadı 38+2 yim gelen giden yok 😄 bugün yine yapacak doktor sanırım