3Tospikannesi 1prensesannesi_ 😂😂 ben daha uyuyamadım bile elektrikler kesik sürekli kesiliyor trafolar patlıyor sıcaktan ben sabaha kadar oturuyorum 5,5 buçuk gibi anca yatabiliyorum
1prensesannesi_ 3Tospikannesi bnde yarın hastaneye gitcem o yüzden yatayım dedim eşim sürekli uyumuyorsun diye şikayet ediyor bnde bugün uyum dedim geri uyandım 🤷♀️🤦🏻♀️😅
3Tospikannesi 1prensesannesi_ benimki de aynı 😁 yatabilsek yatacaz da işte yatamıyoz ki gerçi benim çocuklar da sabah 6 gibi uyuyor akşam üstü 4,5 gibi kalkıyor 😁 uyku düzenimiz hep gitti ben doğurunca onlarda okul açılıncs düzene girecek inşallah
1prensesannesi_ 3Tospikannesi inşallah bnde genelde sabahları uyurum 4 e kadar sonra kalkar yemek yer akşam yemeği yaparım mis gibi vakit de geçmiş oluyor ama eşim memnun değil 🤭🤷♀️😅
1prensesannesi_ 3Tospikannesi evet ilgi istiyorlar ama bizde onlardan istiyoruz ne olcak bilmiyorum şuan o uyuyor bnde yanında telefonda forumdayim 🤭😅🤷♀️
Ssevilayyy Youngmotherr hadi inşallah devlet hastanesi sancı yoksa doğumhanede 72 saate kadar bekletebiliyor
Rabissssscee @Youngmotherr ayy hadi hayırlısııı 😍😍 @3Tospikannesi bende 8.30da gidiyorummm doğumaaa 🥹😂
ftmak Benim de suyum geldi baya fazla hem de ama açıklık sancı yok, hastanede yatış yaptık dua edin kızlar 39+3 ama bebekte gelişim geriliği var 36-37yle uyumlu umarım sağlıkla kucağımıza alırız
Naressmom1644 Deletedmom_116 yalancı sanciydi heralde yavrum. Ya da bebek kanala iniyor. Yaa daaaa iki üç güne dogurucam heralde. Uyuyunca geçti. İki üç güne bekliyorum gelir diye düşünüyorum :/