Candanylmz kızımı doğurdum ilk eşim korundu Ama her ay stres sıkıntıydı sonra emzirme bitti aylık iğne denedim ara kanama yaptı ,spraili deniyim dedi vucudum kabul etmedi takamadılar ,10 yıl hapla korundum artık veee tiksindim kızım 12 yaşında istiyerek ikinciyi doğurdum VE HARİKA olan bence deri altı implant taktırdım dünya varmış ya 3 yılda koruyor ben zaten 2 3 yıl sonra Allah izin verirse bir daha doğurmak istiyorum arkasına yine deri altı taktırırım