Kubrasazoglukurt
[bilinmeyen] ever ölçtürmek istersen özele gidip sadece kan verebilirsin canım yada sağlık ocağına gidip kadın Doğum doktoru ölçtürmem gerektiğini takipli olduğunu söyleyerekte baktırabilirsin ve değerlerin çok iyi bence ihmal edil ölçtürmemezlik yapma ama ve folik asit kullan mutlaka