Esmagrr Benmde Çatım dardı ona rağmen doktorum beni destekleyip morel vererek normal doğum yapabilirsin ama riskler var dedi
Doğum anında bebeği vakumla çekmemiz gerekebilir ( beynine zarar veriyor bu işlem)
Vajinana kesik atmam gerekebilir
Karnına bastırmamız gerekebilir ( zamanla idrar torbası aşağıya inerek idrar kaçırmaya sebep) yada son an sezeryana alabilirim demişti ben risk almadım spinal doğum yaptım iyi ki öyle yapmışım
Bunlardan herhangi birini yaşasaydım vicdan azabından ölürdüm heralde
Merve800 korkma bende 4 ay önce spinal doğum yaptım doğum bitince sezeryan doğum bu muymuş dedim 10 tane doğururum ne var sezaryende kız 😂 yatıyorsun kesip alıyor dikiyorlar bu kadar 😂sadece doğum sonrası acı eşiğinize bağlı biraz yatarken kalkarken WC ye giderken falan aktif olunmuyor ama toparlanıyor insan
Belki siz hiç ağrı bile çekmezsiniz doğum sonrası.