defnezumram -36ozlem- valla öyle dönmesede ben sezeryan olurum napim ya sağlıklı olsun yeter kızçem 🌸🌸🥰
Ebebe -36ozlem- inşallah gönlüne göre olur canım saglikla kucağına alırsın 😊 benim de artık kafam karışık doğum şekli konusunda ne olursa olsun da dogurayim ikimiz de kızımla sağlıklı olalım da 🥹
Zehross03 -36ozlem- 32. Haftadayım her hafta doktora gidiyorum abartmıyorum her hafta farklı pozisyon oluyor en son baş aşşağıydı gece gene ters döndü sanırım ayağıyla vuruyo aşşağıya ne çıkarsa bahtımıza anlıycağın 🤣