-36ozlem- bence bi hareket falan uygulama yoksa bebeği tehlikeye atarsın benim doktorum öyle demişti 36da baş geliş olmuştu tam 38de kontrole gittim makat geliş olduğunu öğrendim doktor artık dönmez ama yinede 1 hafta kadar bekleyelim dönmezse sezeryan dedi bende sezeryan istemiyordum korkuyorum çünkü,ilk gebeliğim normaldi buda öyle olsun istemiştim 38+6da son kez kontrol diye gittim kendimi sezeryana alıştırmıştım ki bebeğimin tekrar baş geliş olduğunu söyledi doktorum,halâ nasıl bu kadar dönebiliyor onuda anlamış değilim 😀39+1 olduk şimdide doğmaya niyeti yok sizinde haftanız erken daha bence son ana kadar bekleyin derim sağlıkla kucağınıza alın