Kubra_haciomer sen bendeki kanamayı görsen aklını kaybederdin canım ozaman 6 ay boyunca şakır şakır kanamam oldu yataktan kalktığımda Kan içinde olurdu günde 1 paket orkid biterdi çoçuk bezi bağlardım gene yetmezdi plesantanın etrafı çok büyük derecede kanama alanı içindeydi günde 3 kere progestan içiyordum iğnede vurdurdu doktorum 10 gün hastanede yattım birde her lavaboda düşük yapar gibi parça gelirdi düşün psikolojimi yani🤦🏻♀️Amaaa Hamd olsun 42 haftamda 3900 doğdu kızım 6 ay sonra birden kesildi kanama ,ve doktorum profosordü Kanama ne kadar çoksa korkma dedi az kanamayla düşük daha yüksek dedi Kanama alanlarında kanın fazlalığı iyi dedi dışarıya atar kanı dedi hatta bana yat dinlen asla kalkma bile demedi ki alanında Çok uzman Cüneyt evrüke yaz görürsün instgramda