Benim de 17 gündür yoğun kanama ve parça düşme var şuan 9+6 yım, progestan günde uc tane içiyorum ,haftada bir de iğne vuruluyorum. Doktor kesinlikle yat dinlen kalkma dedi son bir iki gündür lekeye döndü ama hep yatıyorum, dinlenin bol bol inanın her parça düştüğünde bebek gitti dedim çok şükür mücadele ediyor daha da iyi olacak inşallah diyorum, siz de dinlenin ve pozitif düşünün 🙏