16eda16 canım bende pkoyum düşün 2 ay adet olmadım onun üstüne hamile kalmısım sancılanıp durdum niye olmuyorum dedim sökülmem lazımdı dedim test yaptım pozitif yani hiç belli olmuyo malesef pkolular ne zaman hamile kaldıgını ne zaman döllendiğini bilemiyor yani aslında bakarsan benım şuan imkansız hamıle olmam cunku adet görmedim ki yumurtlamam olsun ama oluyomus😇