Kızlar ben test yaptım ama şöyle 29unda hasta olmuştum daha bu hafta yumurtlama haftam normalde ama pkos olduğum için ne zaman yumurtlama oluyor belli olmuyo simdi geçen hafta kan verdim 1.20 çıktı olsa orada çıkardı heralde ama biraz önce erken gebelik testi yaptım böyle çıktı ama markası artı med hakkında yanlış çıkarıyor diye biliyorum düşük ile sonuçlanan gebeligimde de onunla ogrenmistim gerçi ama simdi hiç kaale almayım mi başka marka deniyim mi fikir verir misiniz ya
