Yasmnk Ay çok güzel 🥺 Allah ol dedikten sonra hiçbir şey imkansız değil. Ben de spermden dolayı embriyo az olacak diye korkuyorum. 2 kez hamile kaldım. Dış gebelik oldu ikisi de. Değerleri iyice kötüledi. Sperm değerleri kötü, artık kendiliğinden hamile kalamazsın diyorlar. Yaşım da 33 artık tek umudum bu kaldı. Rabbim hayırlısını versin. 🤲🌸