İstanbulda gittiğim doktor amh testin yanlış da olabilir sonucu dedi. Çünkü diğer tüp bebek denemesinde 4 tane yumurta toplandı. Sonra bir daha baktirmadım amh. Ama erkek faktörü de var yani çok kötü değil degerleri ama çokta iyi değil. Önceki gittiğim tüp bebek merkezi çokta iyi değilmiş aslında İstanbuldakini görünce. Bu defa prp yaptık önce sonra tüp bebeğe geçicez. Başka ek yöntemler de uygulayacağız. Uzun oldu biraz canım kusura bakma.😊