Firstmomfirstchild 19 mayısta 21-22 haftalıkken ayrıntılıdan hemen sonra Trendyoldan bebek odası takımı almıştık canım. 3 ayda 2 katına çıkmış fiyatı. Şu enflasyon ortamında ne erken alınabilirse kâr bence.. Bi de, trendyol gibi yerlerden öneririm ben mobilya düşünürseniz. Demonte geliyor, 500-600 tl usta çağırdık kurdurduk. Mağazalar çok pahalıydı, çok uyguna geldi üstelik hem görsel hem işlevsel daha iyi oldu. Bebek odası deyince 3 kapaklı dolap 3 çekmeceli şifoniyer veriyorlar, benim dolap ve raf ihtiyacım vardı büyük geniş aldım