nisamom_ Allah’tan ümidini kesme benim ilk oğlum şuan 4 yaşına giricek kaç ay sonra 5 yıl sonra mucize gibi geldi bana deidler hiç çocuğun olmicak normal kalmican normalde düzenli adet gören biriyim küçükken apandisit patlaması oldu bende onun hasarı dediler yapışıklık yaomis sonra rahim tüp şekli bozuldu dediler ameliyat yaptılar 2018 2019 normla gebe kaldım femarayla iğne aşılama tüp bebek denemedim hiç oo olmuycak diyen doktor ameliyattan çıktığım gibi hiç xoxuk sahibi olmican dedi bana benim dünyam başıma yıkılmıştı direk tüp bebek tedavisi dediler yapmadım rabbim verdimi veriyor nasibi vakti geldiğinde oğlumdan sonra femarayla 2 düşük oldu ve 7 kimyasal düşün