Yigit_Yagiz_Moms Yagmurben 10 gün sıkıntı değil korkmayın. 2 haftadan fazla olursa perinatolojiye sevk ediyorlar
Nerfemm Yagmurben canim 3 hafta önden gidiyordu bnmki. 37+5te sezeryana aldı 4300 doğdu bebeğim hic bir sıkıntı da olmadı. Ki seninki 10 gün hic olmaz sıkıntı tam tersi ne güzel biraz ele gelir doğduğunda
Raziyenurx Yagmurben benim ilk kızım 37 haftalıkken dogdu ultraslmda 39 a falan uyumluydu önden gitmesi iyi bence
Mustafaalpereninannesi mekselinaa ya bazen kilosumda farklilik oluyor çünkü doğru olcemiyirlaz bazen bana da 2800 dedi oğluma 3500 doğdu oğlum
Shibalba mekselinaa benim 38+2 Önce 3-4 gün gerideydi 30. Hafta, 10 güne çıktı ve öyle devam etti, arayı açmadı Öenmli olan arayı açmaması Doktorum şöyle demişti Eğer bebek 35. Haftaya geldi ama gelişimi 31. De kalırsa müdahale etmemiz gerekir
Yagmurben Mervenur_kcbs valla doktor şeker bebeği irileştirir dedi ve uyardı yeme diye bence kilolu olmasıda iyi değil o yüzden 🥹
SSuleeN Yagmurben Benim de başından beri önden gidiyordu. Hiçbir sorun yaşamadık. 38+1 iz 40 hafta görünüyor. 38+5 de beklerse kuzum sezaryen olacağız :))
Samiree mekselinaa bol bol muz,sut,badem tuketin. Bende 1 hafta geriydi onlari yedim ictim 1 hafta one gecti)