Yagmurben Arkadaşlar 30. Haftadayım ama bebek 10 gün önden gidiyormuş. Çok korkuyorum önde olursa bi sorun oluyor mu? Başına gelen oldu mu ? Doktor haftasına göre iri bi bebek dedi 🥹 iyi birşey değilmiş gibi geldi .. bu şekilde doğum yapan oldu mu ? Ya da ben gibi olan ?
mekselinaa Yagmurben bende 30+1 de gittim bebeğim 1200 gram 2 hafta geride ileri olması iyi geri tehlikeli üzülüyorum herşey de yiyorum ama bakalım 🙄 sizin kilonuz kaç
Mustafaalpereninannesi Yagmurben benimkiler iki hafta önden gider hep ama geriden gelmesi sahada sıkıntı
mekselinaa Mustafaalpereninannesi Benim 2 hafta geriden geliyor doktor 1 hafta sonra yine gel dedi erken doğum riski falan mı yani 30 haftalık kilosu 1200 gram
rumeysattnc Yagmurben korkulacak birşey yok canım önde gidince kilo acısından normal doğum istiyorsan o zorlaşır sezeryan olmak gerekebilir ama rabbim zaten senin için hangi doğum doğruysa onu nasip ediyor üzülme
Egeminannesi mekselinaa benimkide oyelydi. Sonra bı ay geri fln dediler çocuk iki buçuk doğdu kuveze bile almadılar yani saglikliydi üzülme Yemen’e icmene dikkat et ikinci gebeliğim her şeyi yiyorum canım ne sitiyosa ,😅😅 ilkinde zararlı bsy yiyo icmemisgim smdi koyverdim 3 hafta önde gidiyor dediler
Mustafaalpereninannesi mekselinaa ya bazen kilosumda farklilik oluyor çünkü doğru olcemiyirlaz bazen bana da 2800 dedi oğluma 3500 doğdu oğlum
Samiree mekselinaa bol bol muz,sut,badem tuketin. Bende 1 hafta geriydi onlari yedim ictim 1 hafta one gecti)
Egeminannesi Yagmurben benimkine de 3 hafta önde dedi ilk oğlumda bı ay geri dediler çok korkup ağlamıştım sonuç iki buçuk doğdu o yüzden normal bsy abartiyolar Dr Lar
Bennomuyum 3 hafta ilerideyiz biz az önce doktordan geldim 37 hafta 4 kiloya yaklaşmış 39 u sen düşün 😂😂 her hangi bir zararı yok sadece doğum şeklini etkiler
mekselinaa Egeminannesi gerilik var denildikten sonra erken doğum mu oldu acaba inşallah bende bebeğimi sağlıkla kucağıma alırım 🤲🏻
Shibalba Egeminannesi benimde 2 hafta geri, sezaryen olcam yarın.. 2600dü kilosu, mesajınızı okuyunca sevindim İnşallah bizde sağlıkla kavuşuruz minik kızımla🤍🙏
Seydaa123456 mekselinaa 2500-4000 dogum kilosu normal sınırlarındadır kimisi 4 kimisi 2 bucuk kilo dogar bu benegin yapısıyla alakalıdır hiç dert etmeyin kilosunu geriden yada ileriden gitmesi bi sıkıntı olmadıgı taktirde bebegin yapısıyla alakalıdır
sezisars Benim de bebeğim iri ve doğuma kadar kilosu çok artar da normal doğumu yine de zorlarlar diye korkuyorum. Devlet hastanesine gidiyorum çünkü 🥺
Egeminannesi Shibalba sağlıkla al kucağına canım benim ömrümden ömür gitmişti her gittiğim Dr başka bsy diyodu en son doğumda özele gittik hiç bsy olmadı çok şükür şuan oğlum 18 aylık gayet sağlıklı da 😅 kardeşi olcak smdi
Shibalba mekselinaa benim 38+2 Önce 3-4 gün gerideydi 30. Hafta, 10 güne çıktı ve öyle devam etti, arayı açmadı Öenmli olan arayı açmaması Doktorum şöyle demişti Eğer bebek 35. Haftaya geldi ama gelişimi 31. De kalırsa müdahale etmemiz gerekir