ressamanne_ AleynaResul canlı daha iyi gözüküyor aslında fotoğrafta daha siliniyor bakalım teşekkür ederim hepimiz için 💜🥲
Bukre_ ressamanne_ al al bende merak ettimmm hemde bu saatlerde yapmıştım adetime daha 6 gün vardı çizgi çıkmıştı 😅 markayı hiiç hatırlamıyorum eczaneden alıp koşup gelmiştim eve 😅
ebrarmom08 ressamanne_ bence sen hamilesin canımm 😍😍 adetini bekle yada adet günü tekrar yap pozitifse kan verirsin farklı markaların 2 side niye pızitif çıksın yoksa 🥲☺
ressamanne_ ebrarmom08 valla kuzum banada öyle geliyor ama 2 gün önceki test daha koyuydu bu baya silik markadan mı acaba böyle
ebrarmom08 ressamanne_ testten teste hassasiyet gösterebilir birde daha 4 gün varya silik çıkması normal 😊
Efemomlife13 ressamanne_ ben iki cocugumda böyle çıkmıştı gün geçtikçe koyulasti bence hamilesiniz hayırlısı olsun adet olmanıza kac gun var
Basakhilal ressamanne_ ay yok ben 6 ay denedim hiç yalancı pozitiflik vermedi valla :) yumurtlamadan 12. Gün sonra prodictor de pozitif gördüm:)