Esraaaaacun Zmrtgkce1 bence hiç korkarak kendinize zehir etmeyin ben arkadaşlarımdan da duyuyorum onlar da diyo çok korkuyordum o anın tadını çıkaramadım çok pişmanım diye akışına bırakın belli bir saat sonra bebeğinize kavuşacağınız anı düşünün 🙏😍