eczaneden aldığım erken sonuç veren testte pozitif çıktı
12.08.2023 doktora gittim kese göremedi. beta hcg testim 181 çıktı
16.08.2023 tekrar test yaptırdığımda 243 çıktı.
doktorum kimyasal gebelik olduğunu kendiliğinden düşük yaşayacağımı söyledi.
fakat hiç kanamam yok .
bir düşüncesi olan varmı ne yapmalıyım