BurcuSTopsakal Pinarlina19 Ay ne durumdasınız, doğurdunuz mu 🫣 sağlıkla almışsınızdır bebişi kucağınıza inşallah…
Ecemirem-06 Pinarlina19 benimde 3 cm acilmam var 36+4 dogumu Etlik şehirde yapmayı düşünüyorum sancılarım az var gitmeli miyim bilmiyorum ıkınma hissim var sürekli 2. Dogumum olcak
annesininkelegi Pinarlina19 pilates topunuz varsa onunka veya onsuzda egzersiz yapabilirsiniz. Hem açılma için hem rahatlamanız için
Pinarlina19 Ecemirem-06 Ecemirem-06 eğer gidebilirseniz Bilkent gidin asla orda doğum yapmayın ben suni sancı vs orda aldım çok kötü orası ya
Pinarlina19 Ecemirem-06 38 doğuramadım valla suni verdiler çocuk dayanabilir mi diye dayandı iptal ettiler doğumu kendi sancısı ile gelsin denildi ama o verdikleri suni sancının etkisi İnan hala sürüyor
Pinarlina19 Ecemirem-06 ha bide 3 cm açıklıkla ıkınman bile yasakmış neden bilmiyorum ıkınma sakın demişti
Ecemirem-06 Pinarlina19 belimde adet sancısı gibi ağrı var benimde bı iki saat önce başladı ama geçmeyen bı ağrı. İçimden bugün olcak diye bı his var ama bilemiyorum tabi 😌
Pinarlina19 Ecemirem-06 benimde aynı tüm bedenim ağrıyor hatta ama almadılar yine de bi gidin isterseniz
Ecemirem-06 Pinarlina19 ne zaman gittiniz en son ağrılarınız çoksa söyleyin sizde çok ilgilenmiyorlar gibi aslında da
Pinarlina19 Ecemirem-06 dün sabah taburcu oldum yatırdılar sancı gözükmüyor 3 cm açıklık 1 e düştü haliyle geri çıkardılar
Ecemirem-06 Pinarlina19 hastaneye geldim 3 cm açıklık dediler sancı çok çıkmadı tekrar muayne ettiler nişan geldi sizde böyle bişey olmusmuydu çok korkuyorum karnimda muayneden sonra çok ağrımaya başladı
Pinarlina19 Ecemirem-06 benim bacağımdan aktı valla ama normal dediler kasık ağrısı çoğalıyor ondan sonra malesef