Bende 3 cm ile yattım hastaneye ve kesinlikle suni sancı vermediler tamamen kendi sancılarımı beklediler bende verirler korkusuyla kaçmak istedim ama beni ikna ettiler ve şanslıydım doktorlar ve ebeler çok iyiydi özele gidiyorsanız suni verme ihtimalleri çok yüksek özel genelde biran önce olsun derdinde çünkü kısacası konuşun gitmiş olduğunuz hastane ile suni sancı kesinlikle istemiyorum diye onlar size durumu açıklar evde de bol bol pilates yapın bana hastanede bile açılmak artsın diye pilates yaptırdılar