Mnos-332 aynı kesede oldukları için ilk aylarda birine bir şey olsa bile diğeri yaşamaya devam eder dedi ama 12 haftadan sonra artık birine olursa öbürüne de olur dedi aynı damarla beslendikleri içinde bazı riskler oluşabiliyor biri alıcı biri verici oluyormuş ve biri çok gelişirken öbüründe yeterli kan alamadığı için kalp yetmezliği olup gebeliği riske düşürebiliyormuş normal doğum ihtimali yokmuş sezeryan olmak zorunda ve tahmini 28-32 haftalar arası erken doğum demişti bana bebeklerimin küvezde kalacak olması beni yıkmıştı daha yolun çok başındaydım ve beni nasıl bir yolculuğun beklediğini düşünüyordum sürekli yaşımda küçük o yüzden üstesinden gelemedim ama hep hayırlı olan olsun diye dua ettim hiçbir zaman 2 istemiyorum demedim benim için hayırlısı buymuş ama tabi her gebelik kişiye özeldir bu saydıklarımın hiçbiri olmayabilirde doktorun zaten bilgilendirir canım ilerleyen dönemde sen gönlünü ferah tut benim gibi üzme kendini canını da sıkma belki benim yaşım küçüktü o yüzden çok stres yaptım bilmiyorum umarım madem ikiz istiyorsun Allah devamını getirsin sağlıkla 🙏💕