Mnos-332 Plansız olduğunu belirtim zaten, önceki aylar rahim kalınlaşmam olmuştu.regl konusunda çok zorlandım. Gene aynı belitiler vardı lekelenme oldu sonra normal akıntıya dönüştü. Ben dedim kesin gene hastalanmışım rahmimde kalınlaşma olduğunu düşündüm doktora gittim. Doktor şüphelendi kese falan yoktu daha,Kandan bakamak istedi. Kandan hamile olduğum belli oldu. Ama bete hcg değerim o zaman çok yüksekti doktor anlamıştı. Sürekli ikizlerden bahsediyordu. O anki şoku anlatmam😳 4 haftalıktık gebeymişim.bir hafta sonra kese görünür dedi 5 haftalıken keseyi gördük. Kese etrafımda kanamam da vardı . Kalp atışını duymak içinde 7. Haftada gelememizi söyledi. Giittim doktor ultrasondan bakıyor yüzü değişti. Riskli bir durum var dedi ikizlerin olacak ama tek yumurta olarak. Risklerden bahseti tabii sorunsuz bir şekilde geçirebileceğimi de söyledi o şekilde. Bizi neler bekliyor yaşayıp görecez💖