Hulya00 Zeynepali inşallahh olmazz yaa çok kötü öylede odurumda zaten bi büyük dogum alır herhalde o durumdada başka hastane alacagını sanmıyorum
Hulya00 Zeynepali umarımm olmaz yaa bi kaç tanıdıgım hep orda dogum yaptı hatta hastanenim güvenlikçisi eşimin köylüsü oluyor ama blmiyorum olmaz inşallahh
Hulya00 Zeynepali haha 😁 valla ilk gebeliğimde gülhaneye gidiyodum ordada yaşlı bi erkek doktora girdim hiç memnım kalmadım ne güler yüz ne bişey sonra zaten nasip olmadı malesef bu hamileligimdede bakalım bi erkek doktor nasıl ilgilenecek 😁
Hulya00 Zeynepali memnun kalmışlar evett yatak sıkıntısı falan olmadı onlarda bizdede olmaz umarım ☺️
Mkk Zeynepali benmde 33+4 benmde canımı acıtıo hareketleri bazen anlık saniyelik ağrı girio karnıma son haftalarda zormuş ☺️