İkinci hamileliğim ilkinde daha hamile olduğumu öğrenmeden mide bulantıları karin da ağrı vs ayrıca çok sıkıntılı süreçlerden geçtim en son ayin 11 de gittim kanda beta 954 çıkmıştı kese göründü 1 hafta 10 gün sonra gel dedi 6. Haftaydı ilk zamanlar mide bulantısı vardı çoktu diyemem ama vardı kasik ağrıları vardı ama suan hiç bir belirti yok 25 e randevum var benim gibi sonradan hamilelik belirtileri kaybolan oldu mu
Korkum aslında boş gebelik olma ihtimali