Duygu ben canan hocayi bu konuda asiri buluyorum konu aşıydı seker yüklemesine geldi asla asla yaptirmam demedim ki doktorum onerdigi halde yaptirmadim bu benm tercihimdi gerek duymadim ama yapilsa da olur yani ben sadecee aşıların karsisindayim yine diyorum bu benim fikrim ve araştırmalarım sonucu kanaat ettigim birsey ama nerde söylesem tepki alıyorum sadecr saygi istiyorum kimse kimseye bilgiclik taslamasina gerek yok bence herkes verdigi kararin sonuçlarını kendi ceker