Arkadaşlar herkesin kendi bebeği herkesin kendi görüşleri kimse kimsenin bebeğinin sağlığını anneden daha iyi düşünemez ben bebeğimi riske atmamak için ayrıntılı ultrasonada girdim tetenozuda vurdurdum hatta şuan kolumu pek hareket ettiremiyorum zamanı geldiğinde de şeker yüklemesinide yaptırıcam çünkü benim ablam şeker yüklemesi yaptırmasaydı hamilelik şekeri olduğunu anlamıcaktı ve tatlı yemeyr devam edicekti herkesin kendi kararı yani ben bebeğim için yaptırıcam