Kvser Eken012 bizim bir sorunumuz yok tek sorunumuz benim polikistik over olmam . Benno doktora gidiyorum canım sen hangi doktora gidiyorsun ? Doktorum 3. Ve 4. Gün asla dondurmuyorum veya transfer etmiyorum dedi . Bence ondan az çıktı bizim canım . Bende adeti bekliyorum bakalım beni neler bekliyor . Sürekli irtibat halinde olalım belki denk gelir ikimizin transferi birlikte bekleriz 🤗
Eken012 Kvser tabiki canım surekli irtibatta olalim. Benimde tek problem polistikover esimde sikinti yok. Benim ikinci denemem bu ilkini baska bir doktorda yaptim hic memnun kalmadim bebegim dustu. Simdi istanbulda prof volkan turanda yapiyorum doktorumdan memnunum bugun elimde not defteriyle gidip aklimdaki butun sorulari sordum hepsini cevapladi sagolsun. Benim 3. Gune 15 yumurtam gitti onlari neden dondurmadiklarini dahi sordim oda senin doktorun gibi soyledi. 2 2 olarak donduruldu iki transfer olacak transfer gunu de serum takacakmism
Cannnnur Eken012 valla soyledi ama ben iptali duyunca bi shok oldum hatırlamıyorum ama baya dusukdu cunku transfer yapsak bile eyer olmazsa ben bundan bilrim olmaz yapmam demişti Adetim okadar duzensizki vala nezman gorurum bilmiyorum ama cokca sabır🙏🏻
Eken012 Cannnnur doktorun bildigi vardir canim Allah korusun transfer olup tutmasaydi daha kotu olurdu . Sabret sonu guzel olacak insallah
Ask12 Eken012 senle aynı ilerlemişiz benimde bugün ölçtü 9 dedi cuma ya da cumartesi haftaya olur transfer dedi
Eken012 Ask12 benim olctu farkli boyutlarda cikti 7 cikti sonra 9 estrofem gunde 6 kullaniyorum sen peki? Tam belli oldu mu tarihin insallah guzel haberler alalim 🤲🤲🤲
Ask12 Eken012 benimde en dibi ölçtü 9 larda dedi normalde 4 kullanıyodum 6 ya çıkardı yarın sabahta kontrolüm var net transfer ozaman belli olcak
Ask12 Eken012 ama büyük ihtimal haftaya cuma veya cumartesi transfer demişti geçen gün bakalım yarın günü netleşir inşallah❤️ sonuçlarımız pozitif olur inşallahh❤️
Eken012 Ask12 gunun belli olunca buraya uaz canim benim persembe 😊 sen estrofem disinda baska ilac kullaniyor musun? Ben yarin baska ilaclara ignelere baslayacagim.
Ask12 Eken012 şuan coraspirin dekort ve dyafol kullanıyorum ekstra💐yazarım tabiki banada başlatçaklarmış prograf progestan bide antibiyotik sana ne başlatçaklar
Eken012 Ask12 corasprin, progestran, prolutex, duphaston, prendol, folik asit birde transfer gunu serum takilacakmis dusugum var diye. Dekort, dyfol ne icin acaba hic duymadim
Ask12 Eken012 prednolle aynı şey dekort zaten onu niye önce başlattı bilmiyorum ama😅 dyafolde folik asit
Eken012 Ask12 anladim hemen hemen ayni ilacları kullaniyoruz canım. vucudu daha erken hazirlamak icin vermistir. Allah emeklarimizi bosa cikarmasin insallah
Ask12 Eken012 aynen canım şimdi çıktık doktordan arıycaklar kan sonucuma göre transfer günü için heycanla bekliyorum
Ask12 Eken012 ölçü canım 15 cıvarında olmuş yanlış anlamadıysam. Aynen p4 baktılar ona görede arıycaklar