Kvser insallah seninde benimde bekleyen herkesinde tutar🤲 benim 25 yumrta toplandi 4 tane 5. Gun embriyosu oldu. Senin kac embriyon oldu . Yumurta toplamadan sonra ilk adeti oldum. İkinci adeti de agustos 4 te oldum ilaca basladik. Rahim kalinligina bakip haftaya persembe transfer gunu verdi doktor. Adet olarak 29 agustosta olacaksin buyuk ihtimal gecikebilir normal yani. Yumurta toplamadan sonra erken adet olmustum bende.
Nerede tedavi goruyorsun