Muwahhide Allah yardımcınız olsun , ben bugün 21+0 oldum ve erken doğum riskim var , Korkuyorum , endişe ediyorum çünkü minicik daha. İnşaallah 30 lu haftaları görürüz diye dua ediyorum. Siz de kötü düşünmeyin doğsa bile Allah'ın izniyle yaşama şansı var. Moral çok önemli , olumlu düşünün , konusun bebeğinizle, inşaallah zamanında sağlıkla gelirler . 🙏