Ebalp Arkadaşlar dün gece hastaneye yatışım yapıldı kahverengi leke geldigi icin ben sancı hissetmiyorum ama nst de sancilarim duzenli cıkıyor erken dogum riskim var açılmama bakıyorlar sürekli olursa doguma alıcaklar hamilelerin duası kabul olur Allah rızası için hepinizden dua bekliyorum bebegım daha çok küçuk 30 haftalık 1500 kilosuda dua edende etmeyendende Allah razı olsun 🙏 Ve böyle olam varmı dogsa birşey olur mu acaba doktorlar okadar kötü ki nefret ettim onlardan birşey sorulmuyor
gamzedenizz Ebalp allhm yardmcin olsun kurban oldugum allhm sag sagm kucagmza almyi nasip etsn bendede tansiyon yukseligi var diken ustunde duruyomm 😢 allahm yardm etsin
Ebrulikiz Ebalp Allah’ın izniyle bir şey olmaz artık 22 haftalık doğanların bile yaşama şansı var biraz kuveZde kalır o kadar sıkma canını Rabbim kolaylık versin umarım erken Doğum olmaz yine de
Kbrabaris Ebalp canm benim de 30haftalikken basladi erken doguk riskim 1350ydi kilosu. Serumlarla ilaclarla durduruldu sancim 34de gene cikti sanci bu seferde nidilat mi ne o ilacla durduruldu şimdi 35haftaligiz gelişim geriligi var dedi doktor sali guni kontrol var insallah saglikla gelsin hepsi
GamzeCan Ebalp bide baska doktora görün canımm ya devlet hastnesimi orası doktorlar o kadar kötü🤷🏻♀️ Allahım yardımcın olsunn insallah sağ salim zamanında kucağına almayı nasip etsinnn🙏🏻🙏🏻
Ebalp gamzedenizz Allah razı olsun canım 🙏 rabbim hepimizin evlatlarını korusun sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
Ebalp GamzeCan aslinda kendi doktorum ozel ama otda yenidogan kuvez yok o yuzden arastirmaya gidin dediler mecbur devlettyiz suan
Yusufcinarinannesi Ebalp Rabbim yardımcın olsun canım. Önce sana sonra da bebeğine can sağlığı versin inşallah Allah im🤲
Zeybet Ebalp inşallah doğması gereken zamanda sağlıkla gelir 🤲🏻 Benimde 27. Haftadan beri erken Doğum riskim var. 33. Haftada tekrar yatışım yapıldı nidilat ile durduruldu. Yani Allah’ın izniyle bir şekilde durduruyorlar.
Haticemrt Ebalp Rabbim yardımcın olsun inşallah allahım dualarımızı geri çevirmesin. Korkma çok küçük degil melek onlar allahım yardım eder yeterki içinde canı olsun. Elini karnına koy bol bol dua oku canım
ikizlerimveannesi Ebalp inşallah hayırlı vakitte sağlıkla kavuşursun canım bebeğine içerde kalır belki biraz daha büyür🙏 doğarsa da içini ferah tut çok daha küçük haftalarda bile yaşıyor bebekler onlar çok güçlü 😇