fizikcianne ben depend kullanacaktım aldım hatta ilk 2 gün kullandım ama doktorum sonradan dikiş kontrollerimde (normal doğum) depend kullandıgımı farketti ve kullanma dedi. Havasız bırakıp dikişlerini iyileştirmez iyileşme sürecini uzatır dedi. Hastanelerde kullanılan gazlı bezli pedler var ismini hatırlayamadım şimdi jelatinli paketlerde. Onlardan verdi doktorum bana baya bi ilk hafta onları kullandım sonraki haftalarda biraz kurıdu dikişlerim rahatladı normal ped kullanmaya geçtim. Depend kullanmadım hiç.