36+0 haftadayım doktora gttım biraz önce bebegın suyu azıcık azalmış dedi ultrasona baktı bebeğe gıden kan akımı felan gayet ıyı dedi eğer su çok azalırsa erken alırım biraz dedi başına gelen varmı suyu arttırmak ıcın ne yapılması gerekıyor lütfen yardımcı olurmusunuz