Kubrakocerr sagol canim insallah isteyen herkese nasip etsin rabbim.. canim bnm 2cmlik kistim vardi yasadigim yerde doktira gittim.3 defa klomen verdi 3 de catlatma igmesi..2cmlik.kist oldumu 7 cm.sonra ankaraya gittim. hic bi tedavi uygulamadilar ankara etlik zubeyde hanima gittim.kistin var cocuk icin hic bisey yapamam demisti.dienelli mi ne oyle bi d.kontrol hapi verdi 2 defa kuculmedi kist.cocuktan artik vazgecmistim.tamamen cikardm aklimdan.sonra kendiliginden oldu.3yil boyunca denemedigim sey kalmamisti.ne koca kari ilaci nede gitmedigim doktor.isin kotusu herkese asilama tup bebek yapiyolar bn banada yapin diyorm senjn kistin var yapamayiz diyolardi.sanki bende veba falan var olumcul bi hastaligim varmis gibi davraniuolardi.rabbim.nasip etti cok sukur.. insallah en kisa zamanda isteyen herkese nasip eder 🌸