Kubrakocerr yok ben 17 yasimdan beri pkolu oldugumu biliyorum o yuzden biliyoduk yeni ogrenmedim.
Evlendikten sonra Baska bi doktora gittim 8 ay beni oyaladi yumurta gelistirip gelistirmedigime bakmadi bile oyaladi sadece para yedi .
Bende onu biraktim eski bekarken gittigim doktora gittim.direk klomene baslayalim dedi zaten evlenmeden oncede diyodu cocuk dusundugun zaman tedavisi cok basit klomenle hallolur diye.
Ilk aydan da olabilirdi ama öteki doktorun verdigi sacma sapan sökturuculer yuzunden vucudu klomene tepki veremedi 😅 sacmaladi😅
Ikinci kullanmamda da 4 tane yumurtam oldu ve doktor catlatma ignesinden vaz gecti cogul gebelik olmasin diye 😅
Ignemi olmama ma ragmen hamileyim 31 yasinda 😅
31+4bitti 😅
Pko cok kafana takma bence
Bebek istediginde en kolay tedavi edilebilen hastaliklardan biri diye duymustum.
Rabbim herkese nasip etsin ins.😍