Alininannesiiiiiii sık sık idrara çıkma, ağız kuruluğu ,halsizlik ,baş ağrısı, tatlı yeme isteği aşırı derecede, yemeklerden sonra yorgunluk çökmesi, belirtileri bence bir dahiliyeye gidin kadın doğum bu konunun uzmanı değil onlarda dahiliyeye yönlendirme yapıyorlar tedbir bizden takdir Allah’tan