Merhabalar ben yeni hamile olduğumu öğrendim 5 haftalık ve şekerim çıkıyo bundan önceki iki kere daha hamile kaldım o zamanda çıkmıştı gebelikde şekeri çıkan anne adayları var mı ne yaptınız nelere çok dikkat ettiniz ilk aylarda çok önemli organlarına hasar veriyomuş bu konuda tecrübeli anne adayları varsa yardımcı olabilirmi