Nur5516 MelodyFairy bende bel ve kaşık ağrısı olmuştu fazlasıyla İğneden kaynaklı oluyormuş Ama malesf negatif sonuçlanmıştı
likesah MelodyFairy olabiliyor. Benim ilk ignede inanilmaz sancim olmustu siddetli regl sancisi gibi hem belde hem de kasıkta.
Birhayalimvr MelodyFairy bende oldu cnim vurulduktn 3 gun sonra basladi hatta vay be igne ne kadar etkili demiştim
Zeybal_24 MelodyFairy aşırı bir kaşık ağrısı kramp ve bel ağrısı yaşadım 2. İğnem bitince de hiç olmamıştı
MelodyFairy Nurhayatt41 ya eminde olamıyorum bide ilk defa kullandım bu iğneyi fikrim de tecrübem de yok ☺️
Gulmasal MelodyFairy canim yumurtan catlamiyormuydu ondanmi igne oldun bende 2 gun once pik gordum bugun catlamis 🤷🏻♀️ Catlamadiysa doktora soylicekdim bende
Nurhayatt41 MelodyFairy bilmem ben aşılama ve tüp bebek için yaptm bikaç kez ama ağrı sancı yapmadı belki kişiye göre değişiyodur yan etkisi falan
MelodyFairy Gulmasal ben de pcos var çok düzensiz adet oluyorum ve sürekli kist oluyor, gebelik plandığım için gittim ve doktorum buna şans vermemizi istedi, eşimin değerleri düşük ama bakalım .
likesah MelodyFairy hicbir seyin gostergesi degil :) ilk ignede agridan kivrandim resmen ama gebelik olmadi ikinci ignede sifir belirti hic agrim olmadi hamile kaldım.
Z_e_y_a_gul MelodyFairy benim de çok ağrım olmuştu bel karın ağrısı okadar şiddetli olmuştuki geceliğin uykularım dan uyanirdim sıcak torba yelen anca biraz geçerdi ağrım